Muusikakeskus Sony, MHC-V77DW + kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine 903801132

Muusikakeskus Sony, MHC-V77DW + kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine 903801132

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
699,99 €
789,99€
Säästad 90€
-11%
Superhinnaga Sony pakkumised!



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Sony muusikakeskus, bluetooth, NFC, WiFi, karaoke

Suur muusikakeskus suurte pidude jaoks MHC-V77DW on vertikaalse ehitusega, ruumi kokkuhoidev, võimsa bassiga muusikakeskus, mis on varustatud klubistiilis LED-valgustusega ning mida on võimalik kontrollida kõigest käeliigutustega.

• Ülivõimas muusikakeskus
• 3-ribaline kõlarisüsteem - kaks 4cm (1,6") tviitrit, kaks 12cm (4,7") keskkõlarit ja 25cm (9,8") subwoofer
• NFC, bluetooth, Spotify Connect, WiFi, Google Cast ja DLNA ühendused võimaldavad mugavalt muusikat edastada
• Pritsmekindel juhtpaneel
• LED valgustus ja DJ efektid
• Karaoke funktsioon kahe mikrofoni sisendiga
• Võimalus salvestada nii USB-le kui CD-le
• Võimalik ühendada teleriga HDMI kaabliga
• Mugav ja lõbus viipejuhtimine

Kingituseks Bluetooth kõrvaklapid Sony, MDR-ZX220BTL, sinine

Spetsifikatsioonid

22.0 kg

92.4 cm

37.8 cm

34.0 cm

Jah

must

Jah

Jah

Jah

Superhinnaga Sony pakkumised!

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.