Juhtmevaba kõlar Bose, SoundLink Color II, valge 903800824

Juhtmevaba kõlar Bose, SoundLink Color II, valge 903800824

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
139,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SoundLink Color II juhtmevaba Bluetooth-kõlar on meeleolukaks kaaslaseks kõikjale - basseini äärde, parki või randa. See vastupidav ja veekindel seade on suuteline sind kvaliteetse lemmikmuusikaga saatma igal seiklusel. Lisaks on see kõlar täiustatud pehme silikoonkattega korpusega ja integreeritud mikrofoniga kõnede pidamiseks.

Innovaatiline tehnoloogia tagab inspireeritud esituse
SoundLink Color II on täidetud eksklusiivsete Bose tehnoloogiatega, mille abil kostub sinuni puhas heli, ilma ebavajaliku müra või vibratsioonita. Bose kõlarid on alati valmis kindlalt ja stabiilsest rahuldama su muusikaelamusi.

Vastupidav. Pehme. Veekindel
Bose SoundLink Color II on disainitud sinuga alati sammu pidama. Silikooniga kaetud korpus muudab selle vastupidavaks ja sa võid muretult kõlari kiiruga oma kotti visata ning endaga seiklustele kaasa võtta. Pehme viimistlus muudab mugavaks ka selle hoidmise. Veekindlus annab sulle vabaduse ilma kahtlusteta nautida parimat muusikat basseini või järve ääres.

Alati sinuga
Mängi oma lemmikmuusikat kõikjal! See kaalub vaid 0,54 kg, mis on kõigest veidike raskem, kui jalgpall. SoundLink Color II kasutamine on lihtne - mitmeid funktsioone said kontrollida vaid nupuvajutusega (kõnedele vastamine, lugude vahetamine, ühendatud seadmete vahel valimine jm). Taaslaetav aku on tagab meelierutavat esitust kuni 8 tundi!

Lihtne ühendamine, lihtne kuulamine
Naudi igat laulu pea igast seadmest! Kui sellel on olemas Bluetooth ühendust, ei olegi sul ühendamiseks rohkemat vaja. SoundLink Color II tagab töökindla ühenduse kuni 9 meetri kaugusele ja ühendamine on lihtne. Hääljuhised juhatavad sind terve ühendamisprotsessi ja sa saad kiirelt vahetada kahe ühendatud seadme vahel. See isegi mäletab kaheksat viimast ühendatud seadet, niiet ühendamine oma nutitelefoni, venna tahvelarvuti või toakaaslase sülearvutiga on alati kiire.

Rakendus, mis teeb kõik mugavamaks
Bose soovib, et saaksid oma Bluetooth-kõlarist võtta maksimumi. Tasuta rakenduse abil on seadmete ühendamine tõeliselt lihtne. Bose Connect avab sinu jaoks kõik funktsioonid (ka need, mis lisanduvad uuendustega), annab sulle nippe kasutamiseks ja sa saad isegi kohandada sätteid vastavalt enda eelistustele. Rakendus aitab veenduda, et kõlaril oleks alati kõige uuem tarkvara ja see muudab uuendamise lihtsaks. Veendu ise, kuidas lihtne ja intuitiivne rakendus võib muuta kõige mugavamaks!

Spetsifikatsioonid

valge

0.54 kg

13.3 cm

5.7 cm

12.7 cm

Kuni 8

3,5 mm, Bluetooth

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.