Kaasaskantav kõlar Denver, BTS-200, hall 890252821

Kaasaskantav kõlar Denver, BTS-200, hall 890252821

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Audio
RMS-nimivõimsus: 10 W
Signaal-müra suhe (SNR): 60 dB
Kanalieraldus: 45 dB
Sagedusvahemik: 60 - 20000 Hz
Pesad & liidesed
Ühenduvustehnoloogia: Juhtmevaba
Bluetoothi ulatus: 10 m
USB-laadimise pesa: Jah
WiFi: Ei
Bluetooth: Jah
AUX-sisend: Jah
USB ühilduvus: Jah
Disain
Toote värv: Pruun, Hõbe
Korpuse materjal: Nahk, Metall
Kandesangad: Jah
Toimimine
Soovituslik kasutus: Universaalne
Võimsus
Toiteallika tüüp: Patarei
Akutehnoloogia: Liitium
Aku tööiga (maksimaalne): 6 h
Aku mahutavus: 2200 mAh
Aku tüüp: Sisseehitatud aku
Kaal ja mõõtmed
Laius: 42 mm
Sügavus: 200 mm
Kõrgus: 124 mm
Kaal: 802 g
Pakendi andmed
Pakendi laius: 62 mm
Pakendi sügavus: 278 mm
Pakendi kõrgus: 150 mm
Logistika andmed
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (6 m/20 jalga): 13822 tk
Kogus erineva sisuga konteineri kohta (12m/40 jalga): 34061 tk

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.