Juhtmevaba kõlar Denon, Heos 1, valge + kingituseks lisaaku Denon HEOS 1 GoPack, valge 903801171

Juhtmevaba kõlar Denon, Heos 1, valge + kingituseks lisaaku Denon HEOS 1 GoPack, valge 903801171

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
348€
Säästad 99€
-28%
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Pritsmekindel IPX4 standardile vastav juhtmeta, WiFi kõlar. Paigaldatav lauale horisontaalselt või vertikaalselt, seinale kinnitamise võimalus. Kõlar on varustatud WiFi vastuvõtjaga ja LAN sisendiga. HEOS 1 on seatav kas üksikuks kõlariks või paarina stereokõlariteks.

HEOS rakendus
Striimi oma lemmikmuusikat, kasutades võrgupõhiseid teenuseid või kuula lugusid otse nutitelefonist, tahvelarvutist või USB mäluseadmelt. HEOS annab võimaluse esitada muusikat sulle sobivast seadmest.

Hämmastav heli kompaktsest kõlarist
HEOS 1 suudab pakkuda hämmastavalt võimsat heli oma kompaktse suuruse kohta. Naudi muusika striimimist pilvest või otse seadmest kasutades HEOS rakendust iOS ja Android seadmetele. Väike kõlar mahutab endas eritellimusena valminud kahte draiverit. Lisaks on kõlar suletud spetsiaalselt nii, et see oleks kaitstud niiskuse eest, mistõttu sobib kõlar niiskesse keskkonda, nagu näiteks vannituppa. HEOS 1 sisaldab D-klassi digitaalset helivõimendit ning arenenud digitaalse helisignaali töötluse protsessorit, et esitada laia helipilti loomuliku kõlaga.

• Wifi kõlar
• Niiskuskindel
• Bluetooth
• USB sisend
• RJ45 LAN sisend
• Juhitav HEOS Appiga
• Spotify Connect, Deezer, Tidal, Napster, TuneIn jpm teenuseid
• Võimalus suunata ühes kõlaris mängitavat heli teistesse samas WiFi võrgus olevatesse Heos kõlaritesse-soundbari jne.
• Võimalus kaks kõlarit panna mängima stereos

Kingituseks lisaaku Denon HEOS 1 GoPack, valge:

Kuula oma lemmikmuusikat kus iganes sa soovid tänu HEOS 1 Go Pack komplektile, mis sisaldab Bluetooth adapterit ja akut.

Võta HEOS 1 kaasa kõikjale koos HEOS Go Pack komplektiga
HEOS 1 Go Pack lisab veelgi rohkem võimalusi sinu HEOS 1 kõlarile. Sellega kaasas olev aku pakub kuni 6 tundi muusikat ja meelelahutust ning Bluetooth adapter võimaldab sul ühendada seadmeid kõlariga juhtmevabalt.

Spetsifikatsioonid

valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.