Kaasaskantav juhtmevaba kõlar Enod Theia IPX7 Waterproof 890766553

Kaasaskantav juhtmevaba kõlar Enod Theia IPX7 Waterproof 890766553 Remax

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
39,50 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Bluetooth kõlar Extra Durable Case - veekindel IPX7, sisseehitatud Li-On akuga - ja Bluetooth traadita heliülekandetehnoloogia (iOS, Android, Windows) IPX7 - täisveevarustus . Kui kukutate seadme kuni 1 meetri pikkusele veele, kuid see on „Merica ja me ei tee metrilist süsteemi. USA USA USA”, hakkab seade veel töötama. http://enodaudio.com/pro_show.php?id=16#service_show Omadused: veekindel IPX7 - sise- või välistingimustes kasutamiseks, nagu ujumine, dušš, reisimine, rannad, paat või isegi tantsimine vihmas. Seda saab praktiliselt kõikjal ära võtta! 8-tunnine mänguaeg; 5W helidraiver koos sisseehitatud Powerbankiga (must või armee roheline) Spetsiaalselt konstrueeritud ümbris ja liides suudavad 30 minuti jooksul vees vees kuni 1 meetri (3 jalga) uppuda ja vees ujuda. Tõeline 5-vatti helidraiver tagab tugeva bassi, tugeva kristallselge kõrglahutusega ja täieliku stereoheli. Ideaalne peod, jalgsi, matkamine, jalgrattasõit, telkimine ja palju muud! Sisseehitatud laetav 1450mAh aku võimaldab kuni 8 tundi mänguaega ja seda saab kasutada ka Power Banki mobiiltelefoni või muude elektrooniliste seadmete laadimiseks. Lihtne kanda silikoonist randmepael võimaldab teil ühendada kõlariga oma jalgratta, seljakoti, riputada duši all ja QUICK & EASY, et siduda Bluetooth-tehnoloogiat kasutava seadmega. Tehnilised andmed: spetsifikatsioonid:
 Bluetooth: V2.1 + EDR
 Bluetoothi ​​vahemik: 42 - 49 jalga
 NFC ühilduvus: tugi
 Sagedusreaktsioon: 70HZ - 18KHZ
 Aku maht: 1450mAH 3.7V
 Aku laadimise aeg: 3-4 tundi
 Muusika Mänguaeg: 5-6 tundi
 Kõneaeg: 8-9 tundi
 Toote mõõtmed: 102 * 102 * 48,8 mm
 Kaal: 0,33 kg
 

Spetsifikatsioonid

valge

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.