Kaasaskantav juhtmevaba kõlar Bose Soundlink Micro, 783342-0100 903801592

Kaasaskantav juhtmevaba kõlar Bose Soundlink Micro, 783342-0100 903801592 Bose

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
99,95 €
119 €
Säästad 19,05 €
-16%



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Rohkem sisu, rohkem võimalusi
Soundlink Micro iga detail on põhjalikult läbimõeldud ja nii suudavad kõik osakesed, erikujundusega kõlarielemendist kuni silikoonist passiivradiaatoriteni, pakkuda sulle ainult parimat.

Võta see endaga kõikjale kaasa
Kinnita kõlar oma rattale, seljakotile või haara lihtsalt kaasa ja asu teele. Rebenemiskindel kinnitusrihm on ülimalt vastupidav, seega võid kindel olla, et see ei kuku maha.

Veekindel kujundus
Bose võttis selle kõlari kujundamisel eesmärgiks veekindluse astme IPX7 ja testis kõlari loomisel seda mitmes erinevas situatsioonis. Ära muretse, kui su Soundlink Micro kukub basseini või ookeanisse, lihtsalt võta see veest välja ja kuula oma lemmikmuusikat edasi.

Materjalid loevad
Õnnetusi juhtub, kuid see ei tähenda, et peale seda peaks su kaasaskantav kõlar olema täielikult purunenud. Just sellepärast valis Bose Soundlink Micro ümbritsevaks materjaliks silikooni, mille abil on võimalik vältida erinevate murde- või ühenduskohtade nõrgaks jäämist. Lisaks peab see vastu mõlkidele, kriimustustele või mõradele.

Üks rakendus, mis tagab täieliku kontrolli
Bose Connect rakendus annab sulle mugava juurdepääsu kõigele, mida Bose tooted sulle pakkuda suudavad. Isikupärasta oma seadistusi, kasuta erinevaid funktsioone ja saa nippe toote kasutamiseks.

Spetsifikatsioonid

Juhtmevaba

Jah

Jah

9 m

Mikro-USB

1

Tahvelarvuti/nutitelefon

Jah

Jah

Jah

Android,iOS

0.291kg

9.83cm

3.48cm

9.83cm

1

1.0 kanalid

Patarei

6 h

1.5 A

5 V

Sisseehitatud

Veekindel

IPX7

Nelinurk

Jah

Digitaalne

Must

2400 - 2800 Hz

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.