Kaasaskantav juhtmevaba kõlar JBL GO2, IPX7, JBLGO2BLK, must 904000000

Kaasaskantav juhtmevaba kõlar JBL GO2, IPX7, JBLGO2BLK, must 904000000 JBL

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
34,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

JBL GO 2 on veekindel juhtmevaba kõlar, mille võid endaga kõikjale kaasa võtta. Bluetoothi abil saad muusikat voogedastada kuni 5 tundi järjest ja nautida igal hetkel JBL-ile omast kvaliteetset esitust. IPX7 kaitseaste tagab täieliku veekindluse ja nii võid pisikese kaaslase endaga muretult kaasa võtta nii randa kui ka basseini äärde. Lisaks sellele saad GO 2 kõlariga pidada mürasummutava valjuhääldi abil ka kristallselgeid telefonikõnesid.

Juhtmevaba voogedastus
Bluetoothi abil saad muusikat voogedastada oma nutitelefonist või tahvelarvutist.

5 tundi aku tööaega
Taaslaetav liitiumioon aku võimaldab muusikat kuulata kuni 5 tundi järjest, enne kui pead kõlarit laadima hakkama.

Veekindel disain
IPX7 kaitseastmega korpus teeb kõlari kasutamise veekogude ääres täielikult turvaliseks.

Valjuhääldi
Kristallselge kvaliteetse valjuhääldi abil võid mugavalt pidada käed-vabad kõnesid.

Helisisend
Kui Bluetooth ühenduse loomine pole võimalik siis ära muretse - ühenda esitusseade kõlariga helikaabli abil ja jätka oma lemmikmuusika kuulamist.

Spetsifikatsioonid

Juhtmega ühendatud & juhtmevaba

2,4 - 2,48 GHz

Jah

Mikro-USB

Jah

Jah

A2DP,AVRCP,HFP,HSP

4.1

Jah

Tahvelarvuti/nutitelefon

Mikro-USB

Jah

Jah

Veekindel

Nelinurk

IPX7

Digitaalne

Must

1.0 kanalid

1

1

80 dB

4cm

Liitiumioon (Li-Ion)

3,7 V

2,5 h

Patarei

1

5 h

730 mAh

Sisseehitatud

0.184kg

7.12cm

3.16cm

8.6cm

3 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.