Multi-room kõlar Bose, SoundTouch® 10 Wi-Fi®, must 903794651

Multi-room kõlar Bose, SoundTouch® 10 Wi-Fi®, must

Kasutusjuhend on PDF formaadis, lugemiseks on vajalik PDF lugemistarkvara (nt Acrobat Reader).

Kasutusjuhend on koostatud tootja poolt, Hansapost ei vastuta juhendis leiduvate vigade eest

LAE KASUTUSJUHEND

Multi-room kõlar Bose, SoundTouch® 10 Wi-Fi®, must 903794651 Bose

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
199,95 €
ElektroonikALE



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

SoundTouch® 10 Wi-Fi muusikasüsteem on Bose® uusim muusikasüsteem, mis peidab endas innovatiivset SoundTouch™ tehnoloogiat, tänu millele on võimalik striimida muusikat otse internetist, kuulata laule oma lemmikseadmest, Spotifyst/Deezerist või internetiraadiost. Vajalik vaid koduse Wi-Fi võrgu olemasolu ning tasuta app'i SoundTouch™ allalaadimine. SoundTouch® 10 muusikasüsteem on lihtsaim viis kuulata oma lemmik muusikat kõikjal majas. Suurepärane helikvaliteet väiksest ja kompaktsest seadmest.

Tasuta SoundTouch® app muudab lihtsaks uue muusika avastamise ning olemasolevas muusikas orienteerumise.

Võimalik striimida muusikat lihtsa nupulevajutusega.

Vajalik vaid koduse Wi-Fi võrgu olemasolu.

Võimalik ühendada seadmeid läbi Bluetooth'i.

Võimalik hinnata muusikat.

Nautige teenuseid nagu Deezer, Spotify, Pandora etc Wi-Fi vahendusel.

Väga hea heli väikselt, kuid kompaktselt süsteemilt.

4 LED lampi , kuvavad seadme ühenduvusteabe.

Antud toode töötab vaid vooluvõrgus olles.

Tänu SoundTouch tehnoloogiale ning juhtmevabale internetile on võimalik striimida muusikat otse internetist, kuulata laule oma lemmikseadmest või internetiraadiost. Lisaks saab salvestada kuni 6 lemmikkanalit, mida saab lihtsa nupulevajutusega taas kuulata.

Seadme kasutamise teeb mugavamaks sellega kaasas olev pult, mis võimaldab vahetada lugusid ning muuta helitugevust. Kasutades mitut SoundTouch™ muusikasüsteemi korraga, on muusikat võimalik kuulata kõikjal ilma muusikasüsteemi kaasa võtmata. Seadme kasutamise teeb mugavamaks sellega kaasa tulev pult, mis võimaldab vahetada lugusid ning muuta helitugevust. Kasutades mitut SoundTouch™ muusikasüsteemi korraga, on muusikat võimalik kuulata kõikjal ilma muusikasüsteemi kaasa võtmata. Lisaks, saab mitut SoundTouch muusikasüsteemi ühendada ühtseks multiroom süsteemiks, mis võimaldab neid koos või eraldi kuulata.
Seadme juhtmevaba funktsiooni puudumisel on võimalik seade ühendada AUX juhtmega.
Wi-Fi võrgu puudumisel on võimalik seade ühendada kodusesse võrku interneti kaabliga.

Spetsifikatsioonid

Deezer,Pandora,SIRIUS Internet Radio,Spotify,TuneIn,iHeartRadio,iTunes

Pandora

Ei

Jah

Ei

AAC,FLAC,MP3,RA-Lossless,WMA

Nööbid

Jah

Jah

Android,Windows Mobile,iOS

CE, WEEE

Digitaalne

Vahelduvvool, USB

Jah

Jah

30 W

50 - 60 Hz

100 - 240 V

Jah

Ei ole toetatud

Jah

3,5 mm

Ei

Jah

802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n)

1.87kg

21.2cm

8.7cm

14.1cm

Jah

1

1.0 kanalid

Ei

Must

ElektroonikALE

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.