Muusikakeskus Blaupunkt MB10, RTVBLAS001 890329552

Muusikakeskus Blaupunkt MB10, RTVBLAS001 890329552 Blaupunkt

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
149 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uskumatu funktsionaalsus
Integreeritud Bluetooth moodul annab võimaluse juhtmevabalt esitada oma lemmikmuusikat näiteks nutitelefonidest või tahvelarvutitest. USB-liidese ja mälukaardilugejaga saad esitusi alustada SD-mälukaardile (max 32 GB) talletatud loenditest või mälupulkadelt. Lisaks kõigele sellele saad alati oma muusikamängija ühendada ka AUX-liidese abil. Esitatavad failiformaadid võivad olla nii MP3 kui WMA vormingus. Ja ka see pole veel kõik - kui soovid, et mõni DJ mängiks sinu eest või tahad lihtsalt kuulata uudiseid, siis FM-tuuneri abil saad alati kuulata oma lemmikraaadiojaama ning salvestada kuni 99 jaama seadme mälusse.

Ekvalaiser
Kohanda oma esitusi vastavalt oma eelistustele - tee sobiv valik ekvalaiseri valikute hulgast nagu rock, pop, classic, jazz või news. Lisaks saad spetsiaalse pöördnupu abil reguleerida käsitsi madal- või kõrgsagedushelisid.

Karaoke
Integreeritud karaoke funktsiooni abil saad muuta iga peo kaasahaaravamaks nii laste kui täiskasvanute jaoks. Ühenda mikrofon, lülita käima oma lemmiklaul ja vabasta oma sisemine superstaar!

Mugav kasutamine
MB10 muusikakeskuse üheks suurimaks eeliseks on seadme erngonoomiline kujundus ning lihtne kasutamine. Seadme juhtimine on võimalik kas kaugjuhtimispuldiga või kõlaril asuvate nuppudega ning käepideme ja kummist rataste abil on kõlari transportimine lihtne. Kui soovid kõlari endaga välja kaasa võtta, siis toetab sind 3,5 tundi kestev aku. Kui aku on tühjenemas, saad selle alati jälle vooluvõrku lülitada. Aku täielik laadimine võtab aega kuni 7 tundi.

Spetsifikatsioonid

16.0 kg

600

1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.