Platinet juhtmevaba kõlar PMG7 BT POP, hall (44610) 890504868

Platinet juhtmevaba kõlar PMG7 BT POP, hall (44610) 890504868

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
19,95 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Platinet PMG7 POP on stiilne, käepärane ja funktsionaalne juhtmevaba kõlar, mida saad kergusega kõikjal kaasas kanda. Bluetooth 4.2 + EDR tehnoloogia tagab kvaliteetse heliedastuse nii nutitelefonist, tahvelarvutist, sülearvutist kui muudest seadmetest.

Tunneta muusikat
Mis on ikka kõlaris tähtsamat, kui selle sisu? Seepärast on PMG7 POP kõlar varustatud 5 W elemendiga, mis pakub 360° muusikat. Tänu sellele kõlab muusika valjemalt ja sügavamalt ning tugev bass toob välja Sinu lemmiklugude võimsad rütmid.

Stiilne vidin
PMG7 POP sisu on küll võimas, kuid hooleta ei ole jäetud ka selle välimust. Funktsionaalsuse kõrval on see disainitud mõnusalt minimalistlikuks, kombineerides tekstiili ja kvaliteetset plastmaterjali. Mugavaks transportimiseks on kõlari küljes ka praktiline kinnituspael.

Lihtne kasutada
Tänu suurtele reljeefsetele nuppudele ei pea Sa kõlarit isegi vaatama, et mugavalt helitaset muuta või lugu vahetada.


Võimsus: 5 W
FM-raadio & microSD kaardipesa
Bluetooth 4.2 + EDR ühendus
Sagedusdiapasoon: 150–20 000 Hz
Tundlikkus: 85 dB
Tööraadius: kuni 10 m
Integreeritud 1200 mAh aku
Aku kestab kuni 6 tundi
Laadimine: microUSB pesa kaudu
Laadimisaeg: 2 tundi

Spetsifikatsioonid

0.265 kg

4.8 cm

11.0 cm

11.0 cm

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.