Juhtmevaba kaasaskantav kõlar Remax RB-X2, kollane 890766574

Juhtmevaba kaasaskantav kõlar Remax RB-X2, kollane 890766574 Remax

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
14,95 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Manufacturer: Remax  Product code: RB-X2/YE Color: Yellow Universal Bluetooth speaker, with built-in 800mAh Li-On Battery and FM Radio  - and Bluetooth Wireless sound transfer technology (iOS, Android, Windows) Features: 1. Rechargeable Li-Ion Battery, which provides up to 5 hours of life, up to 36h standby mode 2. Telephone Conversations support feature, a built-in microphone. Able to answer an incoming call while listening to music from any sound source. 3. 3,mm Audio Jack  - for standard stereo headset  4. Built-In Digital FM Radio with auto search technology 5. Device Function Voice Playback  Technical Specifications:  - Bluetooth Version - V3.0+EDR - Radio frequency – 2,4Ghz - Transmit Pore – Class2 - Rated Power – 6W - SNR - > 60° - Operating voltage – 3,7V - Battery Capacity – 800 mAh - Transmission range – about 10m - Power Charger DC5V/1A - Talking Time / Music Play – about 5H - Music Playing Time – about 5H  Key Features: - Compatible with all wireless Bluetooth devices (iPhone, Phones, Smartphones, Laptops, Netbooks, Bluetooth dongles) - Rubbered water spill resistant and portable with a powerful and fight quality sound - Built in Li-Ion Rechargeable Battery 800mah  giving up to 5 hours of constant playback - 3,5mm Audi Jack compatibility for stereo earphones - Perfect pocket sized portable speaker for travel with rubbered shock proof case  Box Contains: - Remax RB-X2 Bluetooth 3.0 Speaker with built-In Rubbered Hand strap - Micro USB Recharging Cable 15cm - Quick Start Guide (ENLISH)

Spetsifikatsioonid

kollane

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.