Lenovo ThinkPad E495 Sülearvuti Must 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD Wi-Fi 5 (802.11ac) Windows 10 Pro 890854888

Lenovo ThinkPad E495 Sülearvuti Must 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD Wi-Fi 5 (802.11ac) Windows 10 Pro 890854888 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
739 €
929 €
Säästad 190 €
-20%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad E495. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: AMD Ryzen 5, Protsessori mudel: 3500U, Protsessori sagedus: 2,1 GHz. Ekraani diagonaal: 35,6 cm (14"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 512 GB, Salvestusseade: SSD. Pardagraafika adapteri mudel: AMD Radeon Vega 8. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

512 GB

SSD

Ei

Jah

1

512 GB

MicroSD (TransFlash)

512 GB

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

10,100,1000 Mbit/s

4.2

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2

1

1

Jah

1

1.4b

Jah

Jah

Jah

USB tüüp-C

1

1

65 W

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

64-bit

Windows 10 Pro

45 Wh

Liitiumioon (Li-Ion)

11 h

Jah

Jah

Ei

Ei ole saadaval

AMD Radeon Vega 8

1200 MHz

720p

HD

Jah

Ei

Full HD

16:9

250 cd/m²

Ei

600:1

14

1920 x 1080

Jah

IPS

Jah

Jah

MIL-STD-810G

1.75kg

1.99cm

24.2cm

32.9cm

Jah

AMD

2,1 GHz

4

8

3,7 GHz

4 MB

L3

12 nm

15 W

AMD Ryzen 5

3500U

16 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2400 MHz

SO-DIMM

1 x 16 GB

2x SO-DIMM

Alumiinium

Kokkukäiv

Must

ThinkPad UltraNav

Jah

Ei

Dolby Advanced Audio

1,5 W

Jah

Conexant CX11880

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.