Acer Chromebook 11 N7 C731-C7Q6 Hall 29,5 cm (11.6") 1366 x 768 pikslit Intel® Celeron® N3060 4 GB LPDDR3-SDRAM 16 GB Välk 890736806

Acer Chromebook 11 N7 C731-C7Q6 Hall 29,5 cm (11.6") 1366 x 768 pikslit Intel® Celeron® N3060 4 GB LPDDR3-SDRAM 16 GB Välk 890736806 Acer

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
219 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Acer Chromebook 11 N7 C731-C7Q6. Toote tüüp: Chromebook, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: Intel® Celeron®, Protsessori mudel: N3060, Protsessori sagedus: 1,6 GHz. Ekraani diagonaal: 29,5 cm (11.6"), HD tüüp: HD, Ekraani resolutsioon: 1366 x 768 pikslit. Sisemälu: 4 GB, Sisemälu tüüp: LPDDR3-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 16 GB, Salvestusseade: Välk. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Chrome OS. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

16 GB

Välk

Jah

SD,SDXC

16 GB

Ei

2

1

Jah

Ei

Alaldi sisendi pesa

Ei

1

45 W

50/60 Hz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Ei

Jah

Ei

Ei

Ei

Jah

Ei

Jah

Ei

Jah

Ei

25 x 27 mm

SR2KN

1

Ei

Jah

91832

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Chrome OS

Haridus

Kokkukäiv

Hall

1280 x 720 pikslit

Jah

Ei

HD

16:9

11.6

1366 x 768

Jah

LCD

Jah

Ei

Ei

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ei

1.35kg

2.2cm

21cm

29.76cm

1,6 GHz

5 GT/s

2,48 GHz

14 nm

2

64-bit

Intel Celeron N3000 series

2

2 MB

Braswell

L2

6 W

BGA 1170

90 °C

2.0

4

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

D1

Ei

4 W

Intel® Celeron®

N3060

4 GB

LPDDR3-SDRAM

Liitiumpolümeer (LiPo)

3980 mAh

3

Jah

Ei

Intel® HD Graphics 400

Ei ole saadaval

Intel® HD Graphics

600 MHz

12

320 MHz

8 MHz

8 GB

12.0

Puuteplaat

Jah

Ei

2

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.