Asus FX Series (Gaming) FX705GD-EW101T Black, 17.3 ", IPS, FHD, 1920 x 1080 pixels, Matt, Intel Core i5, i5-8300H 890639545

Asus FX Series (Gaming) FX705GD-EW101T Black, 17.3 ", IPS, FHD, 1920 x 1080 pixels, Matt, Intel Core i5, i5-8300H 890639545 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
989 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS TUF Gaming FX705GD-EW101T. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-8300H, Protsessori sagedus: 2,30 GHz. Ekraani diagonaal: 43,9 cm (17.3"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB. Salvestusmaht kokku: 1000 GB, Salvestusseade: Hübriid-HDD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

1000 GB

Hübriid-HDD

SSD

1000 GB

16 GB

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ei

5.0

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

42 x 28 mm

Jah

1

Jah

Jah

134876

2.0

Jah

Jah

1,00

0,00

1,00

0,00

Kensington

Jah

Jah

8 GB

32 GB

2x SO-DIMM

Kokkukäiv

Must

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Ei

Full HD

16:9

17.3

1920 x 1080

Matt

Jah

Ei

2

1

1

2.0

Jah

1

50/60 Hz

100 - 240 V

2.66cm

2.761cm

2.6kg

27.94cm

39.981cm

BGA 1440

8

DMI

14 nm

64-bit

Coffee Lake

2,30 GHz

3.0

16

1x16,1x8+2x4,2x8

4,00 GHz

8 GT/s

4

8 MB

Smart Cache

45 W

Ei

100 °C

Intel® HM370

8th gen Intel® Core™ i5

i5-8300H

Windows 10 Home

Liitiumpolümeer (LiPo)

64 Wh

4

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA® GeForce® GTX 1050

350 MHz

1000 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

4 GB

GDDR5

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.