ASUS FX570UD-DM090T CPU i5-8250U 1600 MHz 15.6 890344216

ASUS FX570UD-DM090T CPU i5-8250U 1600 MHz 15.6 890344216

  • 14 päeva tagastusõigus
749 €
809€
Säästad 60€
-7%
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gaming|FX570UD-DM090T|Core i5|CPU i5-8250U|1600 MHz|Screen 15.6"|Resolution 1920x1080|Screen type Non-Glare|RAM 8GB|Max 16GB|DDR4|HDD 1TB|5400 rpm|VGA card NVIDIA GeForce GTX 1050|2GB|LAN Gigabit|Keyboard ENG|3 cells|1xHDMI|1xAudio-Out|2xUSB 2.0|1xUSB 3.0|1xUSB type C|1xRJ45|Wireless LAN 802.11a/b/g/n/ac|Bluetooth|Card Reader microSD|Microphone Built-in|Speakers|WebCam|Windows 10 Home|Black / Blue|Width 374 mm|Height 21.9 mm|Depth 256 mm|Weight 1.96 kg

Spetsifikatsioonid

SATA

120

1

9

16

Jah

1

8250U

15.6

kõvaketas

multitouch

Yes

IEEE 802.11a, IEEE 802.11ac, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n

Intel®

Core i5

NVIDIA GeForce GTX 1050

2048

Multi-in-1

10/100/1000

2

Yes

1.96 kg

2.19 cm

25.6 cm

37.4 cm

8 GB

3 cells

microSD

802.11a/b/g/n/ac

Windows 10

1.6

www.asus.com

1 TB

5400

2133

DDR4

1920 x 1080

matt

none

Jah

ENG

24/12L

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.