ASUS TUF Gaming FX505GE-AL446T Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i7 i7-8750H 8 GB 1128 GB HDD+SSD 890634641

ASUS TUF Gaming FX505GE-AL446T Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i7 i7-8750H 8 GB 1128 GB HDD+SSD 890634641 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1161 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS TUF Gaming FX505GE-AL446T. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-8750H, Protsessori sagedus: 2,20 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB. Salvestusmaht kokku: 1128 GB, Salvestusseade: HDD+SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Full HD

Ei

16:9

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

1000 GB

1128 GB

HDD+SSD

1

128 GB

1000 GB

128 GB

1

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1,00

1

1,00

Jah

0,00

Jah

Jah

134906

0,00

2.0

Jah

Jah

Jah

SR3YY

UL, CE Marking Compliance, FCC Compliance, BSMI, CCC, CB, JATE

Kensington

Jah

Windows 10 Home

Liitiumpolümeer (LiPo)

48 Wh

2526 mAh

4

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

5.0

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

1

1

2

Jah

1

50/60 Hz

100 - 240 V

2.58cm

2.68cm

2.2kg

26.2cm

36.04cm

2,20 GHz

4,10 GHz

BGA 1440

9 MB

Smart Cache

12

8 GT/s

DMI

14 nm

64-bit

Coffee Lake

45 W

100 °C

3.0

16

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

U0

Intel® HM370

6

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8750H

8 GB

32 GB

2x SO-DIMM

Kokkukäiv

Must

Jah

Jah

NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti

Intel® UHD Graphics 630

350 MHz

1100 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

4 GB

GDDR5

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.