Asus ZenBook UX433FN-A5073T Royal Blue, 14 ", FHD, 1920 x 1080 pixels, Matt, Intel Core i5, i5-8265U, 8 GB 890609292

Asus ZenBook UX433FN-A5073T Royal Blue, 14 ", FHD, 1920 x 1080 pixels, Matt, Intel Core i5, i5-8265U, 8 GB 890609292 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
939 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS ZenBook UX433FN-A5073T. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-8265U, Protsessori sagedus: 1,6 GHz. Ekraani diagonaal: 35,6 cm (14"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: LPDDR3-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Sinine

Spetsifikatsioonid

1

1

1

Jah

1

1.59cm

19.9cm

31.9cm

256 GB

Jah

MicroSD (TransFlash)

256 GB

SSD

1

256 GB

Ei

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

0,00

Jah

46x24 mm

Jah

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

Jah

Jah

149088

1.00

1.00

1.00

0.00

8 GB

LPDDR3-SDRAM

8 GB

2133 MHz

Paneelil

Windows 10 Home

Puuteplaat

Jah

Ei

Ei

Full HD

16:9

14

1920 x 1080

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ei

Jah

5.0

Ei

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

65 W

50/60 Hz

100 - 240 V

19 V

1,6 GHz

3,9 GHz

4

8

4 GT/s

6 MB

Smart Cache

BGA 1528

14 nm

64-bit

Whiskey Lake

OPI

15 W

100 °C

16

800 MHz

3.0

1x4,2x2

Ei

8th gen Intel® Core™ i5

i5-8265U

Liitiumpolümeer (LiPo)

50 Wh

13 h

3

Kokkukäiv

Sinine

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 620

NVIDIA® GeForce® MX150

300 MHz

1100 MHz

32 GB

12.0

4.5

0x3EA0

2 GB

GDDR5

Jah

SonicMaster

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.