Sülearvuti DELL LAT 5591 CI5-8850H 15" S 890434289

Sülearvuti DELL LAT 5591 CI5-8850H 15" S 890434289

  • 14 päeva tagastusõigus
1331 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Business|Latitude|5591|Core i5|CPU i5-8400H|2500 MHz|Screen 15.6"|Resolution 1920x1080|Screen type Non-Glare IPS|RAM 16GB|DDR4|Frequency speed 2666 MHz|SSD 512GB|VGA card Intel UHD 630 Graphics|Integrated|LAN Gigabit|Keyboard SWE/FIN|Keyboard backlight|4 cells|1x15pin D-sub|1xHDMI|1xAudio-Out|3xUSB 3.1|1xUSB type C|1xRJ45|Wireless LAN 802.11a/b/g/n/ac|Bluetooth|Card Reader SD|Microphone Built-in|Speakers|WebCam|Fingerprint reader|Smart Card Reader|Windows 10 Pro|Width 376 mm|Height 20.6 mm|Depth 250.65 mm|Weight 1.93 kg

Spetsifikatsioonid

16 GB

4 cells

SD

802.11a/b/g/n/ac

Windows 10

www.dell.com/en-us/work/shop/dell-laptops-and-notebooks/new-latitude-5591/spd/latitude-15-5591-laptop

DDR4

1920 x 1080

Intel UHD 630 Graphics

SWE/FIN

36

1.93 kg

2.06 cm

25.065 cm

37.6 cm

1

1

15.6

Yes

none

Yes

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.