DELL XPS 9365 CPU i5-7Y57 1200 MHz 13.3 890141446

DELL XPS 9365 CPU i5-7Y57 1200 MHz 13.3 890141446

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
2188 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

2 in 1/Lightweight/Touchscreen|XPS|9365|Core i5|CPU i5-7Y57|1200 MHz|Screen 13.3"|Touchscreen|Resolution 3200x1800|RAM 8GB|DDR3L|SSD 512GB|VGA card Intel HD Graphics 615|Integrated|Keyboard NOR|Keyboard backlight|4 cells|1xAudio-Out|2xUSB type C|Wireless LAN 802.11a/b/g/n/ac|Bluetooth|Card Reader microSD|Microphone Built-in|Speakers|WebCam|Fingerprint reader|Windows 10 Pro|Black|Width 304 mm|Height 13.7 mm|Depth 199 mm|Weight 1.24 kg

Spetsifikatsioonid

must

8 GB

4 cells

8 GB

microSD

802.11a/b/g/n/ac

Windows 10

www.dell.com/en-us/shop/productdetails/xps-13-9365-2-in-1-laptop

Yes

3200 x 1800

Läikiv

Ei

36

1.24 kg

1.37 cm

19.9 cm

30.4 cm

13.3

Jah

512 GB

DDR3L

Intel HD Graphics 615

Jah

NOR

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.