FUJITSU LIFEBOOK E458 i3-7130U 8GB/256 890318247

FUJITSU LIFEBOOK E458 i3-7130U 8GB/256 890318247

  • 14 päeva tagastusõigus
779 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fujitsu LIFEBOOK E458. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 7th gen Intel® Core™ i3, Protsessori mudel: i3-7130U, Protsessori sagedus: 2,7 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), HD tüüp: HD, Ekraani resolutsioon: 1366 x 768 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

5 - 35 °C

20 - 80 protsenti

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

Jada ATA III

M.2

MicroSD (TransFlash),MicroSDHC,MicroSDXC

2

1

1

1

1

Jah

1

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 42 mm

Ei

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Jah

Jah

124977

Jah

Jah

CB, CE, WEEE, Microsoft Operating Systems (HCT / HCL entry / WHQL)

8 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2133 MHz

SO-DIMM

2x SO-DIMM

32 GB

10 h

Liitiumpolümeer (LiPo)

50 Wh

Jah

4

Kokkukäiv

Must

MaxxAudio

2

Jah

Realtek ALC255

Ei

HD

220 cd/m²

500:1

15.6

1366 x 768

Matt

Jah

65 W

50/60 Hz

100 - 240 V

3,42 A

19 V

2.02kg

2.39cm

25.6cm

37.9cm

Ei

Jah

Ei

4.1

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

Jah

Jah

BIOS, HDD, Supervisor, Kasutaja

2,7 GHz

2

4

4 GT/s

3 MB

Smart Cache

14 nm

64-bit

Kaby Lake

OPI

15 W

800 MHz

100 °C

12

1

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

Ei

7th gen Intel® Core™ i3

i3-7130U

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Ei

Intel HD Graphics 620

Ei ole saadaval

300 MHz

1000 MHz

32 GB

3

12.0

4.4

0x5916

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Jah

106

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.