FUJITSU LIFEBOOK U938 i5-8250U 8GB/256 890738394

FUJITSU LIFEBOOK U938 i5-8250U 8GB/256 890738394 Fujitsu

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1319 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Fujitsu LIFEBOOK U938. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-8250U, Protsessori sagedus: 1,60 GHz. Ekraani diagonaal: 33,8 cm (13.3"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit, Puutetundlik ekraan. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

10,100,1000 Mbit/s

4.2

Ei

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

5 - 35 °C

20 - 85 °C

Jah

2.0

Jah

Jah

42 x 24 mm

SR3LA

Ei

Jah

124967

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Jah

Kensington

Jah

Jah

BIOS, HDD, Supervisor, Kasutaja

Jah

Jah

0.92kg

1.55cm

21.35cm

30.331cm

8 GB

DDR4-SDRAM

2133 MHz

Paneelil + SO-DIMM

1x SO-DIMM

20 GB

20 GB

Liitiumpolümeer (LiPo)

50 Wh

11 h

4

Kokkukäiv

Must

Jah

Full HD

13.3

1920 x 1080

Jah

IPS

256 GB

SSD

Jah

NVMe 3.0

1

256 GB

M.2

1

1

Jah

Alaldi sisendi pesa

2

1

Jah

Ei

Jah

Jah

CE, CB, WEEE, Microsoft Operating Systems (HCT / HCL entry / WHQL)

1,60 GHz

3,40 GHz

4

8

6 MB

4 GT/s

Smart Cache

BGA 1356

14 nm

64-bit

OPI

Kaby Lake R

Y0

15 W

100 °C

800 MHz

12

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

Ei

8th gen Intel® Core™ i5

i5-8250U

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei ole saadaval

300 MHz

1100 MHz

32 GB

12.0

4.4

0x5917

Jah

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

85

Ei

Jah

Realtek ALC255

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.