HP 250 G7 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i5 i5-8265U 4 GB DDR4-SDRAM 128 GB SSD 890684269

HP 250 G7 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i5 i5-8265U 4 GB DDR4-SDRAM 128 GB SSD 890684269 Hewlett Packard

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
539 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

DVD±RW

2

1

1

Jah

1.4b

1

Jah

1.78kg

2.25cm

24.6cm

37.6cm

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

46 x 24 mm

Ei

1

Ei

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

Jah

Jah

149088

Jah

64-bit

Windows 10 Home

Kokkukäiv

Must

Jah

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei ole saadaval

1100 MHz

300 MHz

32 GB

12.0

4.5

0x3EA0

Puuteplaat

Jah

Jah

Jah

Ei

Full HD

16:9

220 cd/m²

15.6

1920 x 1080

Jah

SVA

128 GB

SSD

Jah

SD,SDHC,SDXC

128 GB

1

128 GB

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Ei

4.2

1x1

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ettevõtlus

HP Dual Speakers

HP Webcam

45 W

Jah

1,6 GHz

3,9 GHz

4

8

6 MB

4 GT/s

Smart Cache

BGA 1528

14 nm

64-bit

Whiskey Lake

OPI

15 W

800 MHz

100 °C

16

3.0

1x4,2x2

Ei

8th gen Intel® Core™ i5

i5-8265U

4 GB

DDR4-SDRAM

2400 MHz

1 x 4 GB

Liitiumioon (Li-Ion)

41 Wh

3

Jah

2

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.