Tarneaeg
220 cd/m²
Full HD
Ei
Ei
16:9
67 protsenti
15.6
1920 x 1080
Jah
SVA
1.78kg
2.25cm
24.6cm
37.6cm
DVD±RW
HP Dual Speakers
Jah
Ettevõtlus
2 GHz
4
3,6 GHz
8
4 MB
L3
14 nm
15 W
AMD Ryzen 5
2500U
Windows 10 Home
41 Wh
Liitiumioon (Li-Ion)
0.18kg
3
Jah
Ei
AMD Radeon Vega 8
Ei ole saadaval
1100 MHz
2
Jah
45 W
1
1
2
1.4b
Jah
Alaldi sisendi pesa
1
256 GB
HDD+SSD
Jah
256 GB
1
256 GB
M.2
SD,SDHC,SDXC
Jah
Ei
Wi-Fi 5 (802.11ac)
2x2
4.2
10,1000 Mbit/s
Ei
Jah
Jah
802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 4 (802.11n),Wi-Fi 5 (802.11ac)
Jah
Jah
Jah
8 GB
DDR4-SDRAM
2400 MHz
1 x 8 GB
Kokkukäiv
Must
Jah
Puuteplaat
Jah
Jah
Jah
Tarneaeg
Tarneviisid
Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.
Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades.
Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel.
Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid.
Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511).
Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.
Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa.
Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini.
Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.
Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.