Lenovo ThinkPad E495 Must Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 3500U 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD 890801933

Lenovo ThinkPad E495 Must Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 3500U 16 GB DDR4-SDRAM 512 GB SSD 890801933 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
799 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad E495. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: AMD Ryzen 5, Protsessori mudel: 3500U, Protsessori sagedus: 2,1 GHz. Ekraani diagonaal: 35,6 cm (14"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 512 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

2

1

1

Jah

Jah

Jah

1

1

1.4b

Jah

USB tüüp-C

1

Ei

Full HD

16:9

250 cd/m²

600:1

14

1920 x 1080

Jah

IPS

1.75kg

1.99cm

24.2cm

32.9cm

65 W

Jah

Jah

MIL-STD-810G

16 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2400 MHz

SO-DIMM

1 x 16 GB

2x SO-DIMM

Alumiinium

Kokkukäiv

Must

ThinkPad UltraNav

Jah

Ei

Conexant CX11880

Dolby Advanced Audio

2

1,5 W

Jah

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

512 GB

SSD

Jah

512 GB

1

512 GB

MicroSD (TransFlash)

Ei

Jah

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

4.2

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

2,1 GHz

3,7 GHz

4

8

4 MB

L3

12 nm

15 W

AMD Ryzen 5

3500U

64-bit

Windows 10 Pro

Liitiumioon (Li-Ion)

45 Wh

11 h

Jah

Jah

Ei

AMD Radeon Vega 8

Ei ole saadaval

1200 MHz

720p

HD

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.