LENOVO E595 R5-3500U/15.6FHD/16GB/512SSD/RADEON-V8/10P 890792577

LENOVO E595 R5-3500U/15.6FHD/16GB/512SSD/RADEON-V8/10P 890792577 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
799 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad E595 on tyylikäs alumiinikannella varustettu yrityskannettava, jossa on häkellyttävän hyvä hinta-laatusuhde. ThinkPad E595 tukee lataavia USB-C ja USB-C Hybrid telakointiasemia ja erikoisominaisuutena siinä on vapaana sisäinen levypaikka (2.5" SATA3).


Tärkeimmät ominaisuudet:

Käyttöjärjestelmä Windows 10 Pro 64-bit
Mattapintainen 15.6" Full HD IPS näyttö
HD-tason 720p webbikamera
4-ydinsuoritin AMD Ryzen 5 3500U (max.3.7GHz/2MB/4MB)
Keskusmuisti 1x16GB DDR4 2400MHz
Keskusmuistin määrä max. 32GB, yksi vapaa muistipaikka
Erittäin nopea 512GB SSD M.2 2242 PCIe NVMe levy
Yksi vapaa sisäinen levypaikka, tuki 2.5" SATA3 levyille
Näytönohjain AMD Radeon Vega 8
Integroitu Realtek 10/100/1000 Gigabit LAN
WLAN Realtek 2x2 802.11ac ja Bluetooth 4.2
Näyttöliitäntä HDMI 1.4b
Muut liitännät 2xUSB 3.1, 1xUSB 2.0, 1xUSB-C Gen1, 1xRJ45, Audio combo
Sisäinen MicroSD kortinlukija
Sisäinen 45Wh akku, akkukesto jopa 10 tuntia
Mukana 65W USB-C laturi, tukee pikalatausta
Perustakuu 1v. nouto-korjaus-palautus
Paino 2.1kg

Spetsifikatsioonid

2.1 kg

12 KK

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.