Lenovo V320 2.50GHz i5-7200U 17.3" 1600 x 900pikslit Hall Sülearvuti 890195538

Lenovo V320 2.50GHz i5-7200U 17.3" 1600 x 900pikslit Hall Sülearvuti 890195538

  • 14 päeva tagastusõigus
719 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo V320. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 7th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-7200U, Protsessori sagedus: 2,50 GHz. Ekraani diagonaal: 43,9 cm (17.3"), Ekraani resolutsioon: 1600 x 900 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Optilise seadme tüüp: DVD±RW. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

Jah

Ei

10,100,1000 Mbit/s

4.1

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

MMC,SD,SDHC,SDXC

2.5"

Jah

DVD±RW

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 24 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR2ZU

1

Ei

14 nm

Jah

Jah

95443

Liitiumpolümeer (LiPo)

6 h

35 Wh

2

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Jah

Jah

64-bit

Windows 10 Pro

Ettevõtlus

Kokkukäiv

Hall

2

1,5 W

Jah

200 cd/m²

HD+

Ei

16:9

Ei

17.3

1600 x 900

Matt

Jah

1

2

1

1

Jah

50/60 Hz

100 - 240 V

45 W

2.8kg

2.49cm

29.26cm

41.8cm

Jah

Jah

2,50 GHz

3,10 GHz

2

4

4 GT/s

3 MB

BGA 1356

Smart Cache

14 nm

64-bit

H0

OPI

Kaby Lake

15 W

12

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

100 °C

800 MHz

Jah

Ei

7th gen Intel® Core™ i5

i5-7200U

8 GB

DDR4-SDRAM

16 GB

2133 MHz

1x SO-DIMM

Paneelil + SO-DIMM

Jah

Ei

Intel HD Graphics 620

Ei ole saadaval

300 MHz

1000 MHz

32 GB

3

12.0

4.4

0x5916

720p

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.