LENOVO T495 R5-3500U/14FHD/16GB/256SSD/4G/10P/3NBD 890805957

LENOVO T495 R5-3500U/14FHD/16GB/256SSD/4G/10P/3NBD 890805957 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1359 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad T495 on monipuoliseen käyttöön tarkoitettu tehokas yrityskannettava ja vastaavaan Intel malliin verrattuna siinä on häkellyttävän hyvä hinta-laatusuhde. ThinkPad T495 on varustettu luokkansa suorituskykyisimmällä Radeon Vega 8 grafiikkamoottorilla, uusimman sukupolven AMD Ryzen Pro 4-ydinsuorittimilla ja siitä löytyy myös sisäinen 4G LTE modeemi. Kokonaisuuden kruunaa kattava kolmen vuoden NBD on-site takuu.

Tärkeimmät ominaisuudet:

Käyttöjärjestelmä Windows 10 Pro 64-bit
Näyttö 14.0" Full HD (1920x1080) Low Power IPS 400nits
HD720p webbikamera ja ThinkShutter suoja
4-ydinsuoritin AMD Ryzen 5 Pro 3500U 2.1GHz
Keskusmuisti 16GB (8GB integroitu ja 1x8GB sodimm
Muistin määrä max. 24GB (8+16)
Nopea 256GB SSD M.2 2280 PCIe NVMe Opal2 levy
Näytönohjain AMD Radeon Vega 8
Integroitu Realtek RTL8111 Gigabit Ethernet
WLAN Intel 9260ac 2x2 ja Bluetooth 5.0
Sisäinen 4G LTE modeemi, nano-SIM tuki
Sormenjälkilukija, Smart Card Reader ja TPM 2.0 turvasiru
Roiskesuojattu ja taustavalaistu ThinkPad näppäimistö
Liitännät: HDMI 2.0, 2xUSB3.1, 2xUSB-C Gen2, 1xRJ45, audio combo
Mekaaninen telakointiliitin laitteen kyljessä
Sisäinen MicroSD korttipaikka
Integroitu 50W Li-On akku, akkukesto jopa 13 tuntia
Mukana 65W USB-C laturi, tuki pikalataukselle
Perustakuu 3v. NBD on-site
Paino 1.54kg

Spetsifikatsioonid

1.57 kg

16 GB

Windows 10

14

Ryzen 5

256 GB

1920 x 1080

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.