Lenovo ThinkPad E585 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 2 GHz AMD Ryzen 5 2500U 890541031

Lenovo ThinkPad E585 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 2 GHz AMD Ryzen 5 2500U 890541031 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
729 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

16:9

250 cd/m²

600:1

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

IPS

2.1kg

1.995cm

25.2cm

36.9cm

Jah

PCI Express

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

M.2

MicroSD (TransFlash)

Jah

Ei

4.1

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

100 - 240 V

65 W

50/60 Hz

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Jah

Jah

64-bit

Windows 10 Pro

Conexant CX11852

Conexant

Dolby Advanced Audio

2

1,5 W

Jah

Ei

2

1

1

Jah

1

1

1.4b

Jah

1

Jah

Jah

Jah

2 GHz

3,6 GHz

4

8

4 MB

Smart Cache

AMD Ryzen 5

2500U

DDR4-SDRAM

8 GB

Lisamälu müüakse eraldi

32 GB

2400 MHz

SO-DIMM

1 x 8 GB

2x SO-DIMM

32 GB

45 Wh

Liitiumioon (Li-Ion)

Alumiinium

Kokkukäiv

Must

Jah

Ei

AMD Radeon Vega 8

Ei ole saadaval

AMD Radeon Vega Graphics

0,92 MP

1280 x 720 pikslit

HD

720p

Jah

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.