Lenovo ThinkPad L590 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i7 i7-8565U 8 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 890792845

Lenovo ThinkPad L590 Must Sülearvuti 39,6 cm (15.6") 1920 x 1080 pikslit 8th gen Intel® Core™ i7 i7-8565U 8 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 890792845 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1029 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

256 GB

SSD

Jah

PCI Express

MicroSD (TransFlash)

1

256 GB

M.2

256 GB

Jah

1

1

Jah

USB tüüp-C

2

Jah

Jah

1

1

1

1.4b

Jah

Jah

65 W

Jah

Jah

Pronks

MIL-STD-810G

1 x 8 GB

8 GB

DDR4-SDRAM

2400 MHz

SO-DIMM

2x SO-DIMM

64 GB

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Liitiumioon (Li-Ion)

45 Wh

12 h

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Dolby Advanced Audio

2

2 W

Jah

Realtek ALC3287

Ei

Full HD

16:9

250 cd/m²

700:1

15.6

1920 x 1080

Jah

IPS

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

10,100,1000 Mbit/s

5.0

Ei

2x2

Intel Dual Band Wireless-AC 9260

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

2kg

2.295cm

25.45cm

37.65cm

Jah

1,8 GHz

4,6 GHz

4

8 MB

Smart Cache

15 W

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8565U

Ettevõtlus

Kokkukäiv

Must

Jah

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei ole saadaval

Jah

Privacy shutter

720p

HD

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.