LENOVO ThinkPad P51 i7-7820HQ TS 890050632

LENOVO ThinkPad P51 i7-7820HQ TS 890050632

  • 14 päeva tagastusõigus
2979 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad P51. Toote tüüp: Mobiilne tööjaam, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 7th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-7820HQ, Protsessori sagedus: 2,9 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

170 W

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

PCI Express

M.2

MMC,SD,SDHC,SDXC

16:9

250 cd/m²

700:1

Full HD

Ei

15.6

1920 x 1080

Jah

IPS

Ei

Liitiumpolümeer (LiPo)

6,1 h

90 Wh

6

2.45cm

2.94cm

2.67kg

25.23cm

37.74cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

14 nm

Jah

Jah

97496

8 GB

DDR4-SDRAM

64 GB

2400 MHz

SO-DIMM

1 x 8 GB

4x SO-DIMM

Kokkukäiv

Must

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Jah

Jah

Jah

1

4

1

1

Jah

1

1.4b

Jah

Jah

Jah

1

Ei

10,100,1000 Mbit/s

4.1

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

2,9 GHz

3,9 GHz

4

8

8 MB

Smart Cache

Intel CM238

14 nm

64-bit

DMI3

Kaby Lake

45 W

Intel Core i7-7800 Mobile Series

16

3.0

1x16,1x8,2x4,2x8

100 °C

Jah

Ei

7th gen Intel® Core™ i7

i7-7820HQ

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Jah

Intel HD Graphics 630

NVIDIA Quadro M2200

350 MHz

1100 MHz

64 GB

3

4 GB

12.0

4.4

0x591B

720p

Jah

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2

2 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.