LENOVO ThinkPad P52 i7-8750H (ND) 890522683

LENOVO ThinkPad P52 i7-8750H (ND) 890522683 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
2469 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad P52. Toote tüüp: Mobiilne tööjaam, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-8750H, Protsessori sagedus: 2,20 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 512 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Full HD

16:9

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

IPS

Jah

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

2x2

5.0

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR3YY

1

Ei

Jah

Jah

134906

170 W

16 GB

DDR4-SDRAM

64 GB

2400 MHz

SO-DIMM

4x SO-DIMM

64 GB

Liitiumioon (Li-Ion)

90 Wh

6

Kokkukäiv

Must

720p

HD

Ei

Jah

Dolby Audio Premium

2

2 W

Jah

512 GB

SSD

Jah

1

512 GB

M.2

MMC,SD,SDHC,SDXC

Ei

3

2

1

Jah

1

1

1

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Kuld

Jah

Jah

2.45cm

2.94cm

2.45kg

25.23cm

37.74cm

2,20 GHz

4,10 GHz

6

12

8 GT/s

9 MB

Smart Cache

BGA 1440

14 nm

64-bit

Coffee Lake

DMI

U0

45 W

100 °C

16

3.0

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8750H

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA Quadro P1000

Intel® UHD Graphics

350 MHz

1100 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

4 GB

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Uus

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.