LENOVO ThinkPad P52 i7-8850H (ND) 890444232

LENOVO ThinkPad P52 i7-8850H (ND) 890444232 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
3509 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad P52. Toote tüüp: Mobiilne tööjaam, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-8850H, Protsessori sagedus: 2,60 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 32 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 512 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

170 W

Ei

Ei

Full HD

16:9

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

IPS

3

2

1

Jah

1

1

1

Jah

Jah

Jah

2.45cm

2.94cm

2.45kg

25.23cm

37.74cm

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Jah

Jah

Jah

134899

Jah

Kuld

Jah

64-bit

Windows 10 Pro

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Uus

512 GB

SSD

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

1

512 GB

M.2

5.0

Jah

Ei

IEEE 802.11ac

2x2

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Ei

2,60 GHz

4,30 GHz

6

12

8 GT/s

9 MB

Smart Cache

FCBGA1440

14 nm

64-bit

Coffee Lake

DMI

45 W

100 °C

16

3.0

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8850H

32 GB

DDR4-SDRAM

64 GB

2400 MHz

SO-DIMM

64 GB

4x SO-DIMM

Liitiumioon (Li-Ion)

90 Wh

6

Kokkukäiv

Must

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA Quadro P3200

350 MHz

1150 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

6 GB

720p

HD

Ei

Jah

Jah

Dolby Audio Premium

2

2 W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.