LENOVO ThinkPad P52S i7-8550U 15.6i (ND) 890296366

LENOVO ThinkPad P52S i7-8550U 15.6i (ND) 890296366

  • 14 päeva tagastusõigus
2029 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad P52s. Toote tüüp: Mobiilne tööjaam, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori mudel: i7-8550U, Protsessori sagedus: 1,80 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Pro. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

Ei

16:9

250 cd/m²

700:1

Lame

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

IPS

65 W

50/60 Hz

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 24 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

Jah

Jah

122589

256 GB

SSD

Jah

1

256 GB

M.2

MMC,SD,SDHC,SDXC

Ei

Ei

Jah

Ei

10,100,1000 Mbit/s

4.1

Ei

Ei

Ei

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Kokkukäiv

Must

Realtek ALC3287

Dolby Audio Premium

2

2 W

Jah

2

1

1

1

Jah

1

1.4b

1

Jah

Jah

Jah

1.995cm

2.02cm

1.99kg

25.28cm

36.58cm

Liitiumioon (Li-Ion)

3+4

Kuld

Jah

Jah

MIL-STD-810G

1,80 GHz

4,00 GHz

4

8

4 GT/s

8 MB

BGA 1356

14 nm

64-bit

Y0

OPI

Kaby Lake R

15 W

12

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

100 °C

800 MHz

Ei

8th gen Intel® Core™ i7

i7-8550U

16 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2400 MHz

SO-DIMM

1 x 16 GB

2x SO-DIMM

32 GB

64-bit

Windows 10 Pro

Jah

Jah

Intel UHD Graphics 620

NVIDIA Quadro P500

Intel UHD Graphics

300 MHz

1150 MHz

32 GB

3

2 GB

GDDR5

1

1

12.0

4.4

0x5917

720p

Ei

Jah

ThinkPad UltraNav

Jah

Jah

Jah

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.