LENOVO ThinkPad X270 i5-6300U TS 890302653

LENOVO ThinkPad X270 i5-6300U TS 890302653

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1709 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo ThinkPad X270. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 6th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-6300U, Protsessori sagedus: 2,4 GHz. Ekraani diagonaal: 31,8 cm (12.5"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 7 Professional. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

256 GB

SSD

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

1

256 GB

M.2

1

2

1

1

Jah

Jah

1

Jah

Ei

3+3

1.36kg

2.031cm

20.85cm

30.55cm

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

1

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

4.2cm

14 nm

Jah

SSE4.1,SSE4.2,AVX 2.0

SR2F0

1

1.00

Jah

1.00

1.00

Jah

1.00

Jah

1.00

88190

DDR4-SDRAM

16 GB

SO-DIMM

8 GB

1x SO-DIMM

720p

Jah

2

1,5 W

Jah

45 W

Ei

16:9

Full HD

Ei

12.5

1920 x 1080

Matt

Jah

IPS

Ei

Jah

Ei

10,100,1000 Mbit/s

4.1

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

Kuld

Jah

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Smart Cache

2,4 GHz

3 GHz

2

4

Intel® Core™ i5-6300 Mobile Series

4 GT/s

3 MB

LGA 1356 (Socket B2)

14 nm

64-bit

D1

QPI

Skylake

15 W

12

3.0

1x4,4x1

100 °C

800 MHz

Jah

Ei

6th gen Intel® Core™ i5

i5-6300U

Windows 10 Pro

64-bit

Windows 7 Professional

Kokkukäiv

Must

Jah

Ei

Intel HD Graphics 520

Ei ole saadaval

300 MHz

1000 MHz

1,74 GB

3

4.4

1916

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.