LENOVO V130-15IKB 4417U 15.6" FHD 890792589

LENOVO V130-15IKB 4417U 15.6" FHD 890792589 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Lenovo V130. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: Intel® Pentium® Gold, Protsessori mudel: 4417U, Protsessori sagedus: 2,3 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 4 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 128 GB, Salvestusseade: SSD. Optilise seadme tüüp: DVD±RW. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Hall

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Ei

Full HD

16:9

220 cd/m²

15.6

1920 x 1080

Jah

TN

DVD±RW

2

1

1

Jah

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

1.8kg

2.23cm

25.3cm

37.5cm

2,3 GHz

2

2 MB

15 W

Intel® Pentium® Gold

4417U

64-bit

Windows 10 Home

Jah

Ei

Intel® HD Graphics 610

Ei ole saadaval

720p

HD

Jah

128 GB

SSD

Jah

128 GB

1

128 GB

MMC,SD,SDHC,SDXC

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

1x1

4.1

10,100,1000 Mbit/s

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

45 W

Silver

Jah

Jah

4 GB

DDR4-SDRAM

12 GB

2133 MHz

Paneelil + SO-DIMM

1x SO-DIMM

30 Wh

Liitiumioon (Li-Ion)

6 h

2

Kokkukäiv

Hall

Ei

Jah

Jah

Jah

2

2 W

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.