Lenovo V330 Hall Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 2500U 8 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 890787978

Lenovo V330 Hall Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit AMD Ryzen 5 2500U 8 GB DDR4-SDRAM 256 GB SSD 890787978 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
529 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

2

1

1

1

1

Jah

Jah

1x1

Ei

Wi-Fi 5 (802.11ac)

4.1

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Jah

Jah

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

256 GB

SSD

1

256 GB

Jah

Silver

Jah

Liitiumpolümeer (LiPo)

30 Wh

5 h

Iron Grey

Ettevõtlus

Väikeettevõte

Akrüülnitriil butadieen stüreen (ABS), Polükarbonaat

Kokkukäiv

Hall

Jah

Ei

AMD Radeon Vega 8

Ei ole saadaval

Ei

Jah

Puuteplaat

Jah

Ei

Ei

Full HD

Ei

16:9

220 cd/m²

14

1920 x 1080

Matt

Jah

45 W

1.55kg

2.031cm

24.7cm

34.3cm

Ei

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Jah

Ei

2 GHz

3,6 GHz

4

4 MB

AMD Ryzen 5

2500U

1 x 4 GB

8 GB

DDR4-SDRAM

8 GB

2400 MHz

Paneelil + SO-DIMM

1x SO-DIMM

8 GB

64-bit

Lenovo Companion, Lenovo Setting

McAfee LiveSafe

Windows 10 Pro

Ei

720p

Jah

2 W

Ei

Dolby Audio

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.