MacBook Pro 15.4" Retina with Touch Bar SC i7 2.6GHz 890469659

MacBook Pro 15.4" Retina with Touch Bar SC i7 2.6GHz 890469659

  • 14 päeva tagastusõigus
3189 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple MacBook Pro. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i7, Protsessori sagedus: 2,6 GHz. Ekraani diagonaal: 39,1 cm (15.4"), Ekraani resolutsioon: 2880 x 1800 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 512 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: macOS Mojave. Toote värv: Hall. Kaal: 1,83 kg

Spetsifikatsioonid

Ei

500 cd/m²

15.4

2880 x 1800

Jah

IPS

Ei

Jah

4.2

Ei

Ei

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

512 GB

512 GB

SSD

Ei

Liitiumpolümeer (LiPo)

30 päev(a)

10 h

83,6 Wh

Ei

10 - 35 °C

0 - 4500 m

-25 - 45 °C

0 - 90 protsenti

0 - 3000 m

Kuld

Jah

2,6 GHz

6

L3

4,3 GHz

9 MB

8th gen Intel® Core™ i7

macOS Mojave

3

Jah

4

Ei

Ei

Ei

Ei

1

50/60 Hz

100 - 240 V

87 W

1.83kg

1.55cm

24.07cm

34.93cm

USB tüüp-C

Jah

Jah

Jah

32 GB

Paneelil

DDR4-SDRAM

2400 MHz

16 GB

Kokkukäiv

Hall

Intel® UHD Graphics

4 GB

GDDR5

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

AMD Radeon Pro 560X

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Puuteplaat

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Eesti Posti postkontor
  • Omniva kuller
  • Tulen ise järele Järve poodi
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.