Sülearvuti MSI Prestige, hõbe 890530136

Sülearvuti MSI Prestige, hõbe 890530136

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
739 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

MSI Prestige PL62 7RC-068UK. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 7th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-7300HQ, Protsessori sagedus: 2,5 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 1000 GB, Salvestusseade: HDD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Alumiinium

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

16:9

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

2.2cm

2.9cm

2.2kg

2.2cm

26cm

38.3cm

Ei

2

1

1

1

1

Jah

Ei

Ei

1

1

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

Jah

Jah

97456

Jah

Jah

Jah

Windows 10 Home

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Jah

Jah

1000 GB

HDD

Jah

1

1000 GB

SATA

SD,SDHC,SDXC

Jah

Ei

IEEE 802.11ac

4.2

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

120 W

50/60 Hz

2,5 GHz

3,5 GHz

4

4

8 GT/s

6 MB

BGA1440

14 nm

64-bit

Intel Core i5-700 Desktop Series

Kaby Lake

DMI3

HM175 Express

45 W

35 W

100 °C

16

3.0

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

7th gen Intel® Core™ i5

i5-7300HQ

8 GB

DDR4-SDRAM

32 GB

2400 MHz

SO-DIMM

2x SO-DIMM

6

Kokkukäiv

Alumiinium

Jah

Jah

Intel® HD Graphics 630

NVIDIA GeForce MX150

Intel® HD Graphics

350 MHz

1000 MHz

64 GB

12.0

4.4

0x591B

2 GB

GDDR5

4

8 W

Jah

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.