Sülearvuti Lenovo Yoga 920-13IKB, 80Y7003JMX 890246534

Sülearvuti Lenovo Yoga 920-13IKB, 80Y7003JMX 890246534

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1529 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Spetsifikatsioonid

Jah

4.1

Ei

Jah

IEEE 802.11ac

65W

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 24mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SR3LA

1

Ei

Jah

Jah

124967

8GB

On-board

DDR4-SDRAM

8GB

2400MHz

64-bit

Windows 10 Home

Aluminium

Convertible (Folder)

Platinum

Jah

Intel UHD Graphics 620

300MHz

1100MHz

32GB

3

12.0

4.4

0x5917

1MP

720p

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Full HD

Ei

Jah

16:9

300cd/m²

Multi-touch

13.9

1920 x 1080

Jah

IPS

Capacitive

Ei

SSD

PCI Express 3.0

256GB

1

256GB

Jah

Jah

1

2

Jah

1

Jah

Jah

Ei

1.37kg

1.395cm

22.35cm

32.3cm

Lithium Polymer (LiPo)

15.5h

70Wh

4

Jah

Supervisor,User

1.60GHz

3.40GHz

8

4GT/s

6MB

BGA 1356

Smart Cache

14nm

64-bit

Y0

OPI

Intel SoC

Kaby Lake R

15W

12

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

100°C

800MHz

Jah

Ei

4

Intel Core i5-8xxx

i5-8250U

Jah

2

2

2W

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.