Sülearvuti ACER Predator Helios 500, must 890584612

Sülearvuti ACER Predator Helios 500, must 890584612 Acer

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
3039 €



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Acer Predator PH517-51-90BK. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i9, Protsessori mudel: i9-8950HK, Protsessori sagedus: 2,90 GHz. Ekraani diagonaal: 43,9 cm (17.3"), Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 16 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Full HD

16:9

17.3

1920 x 1080

Jah

IPS

4kg

3.87cm

29.8cm

42.8cm

Jah

Ei

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

SRCKN

1

Ei

Jah

Jah

134903

Jah

Jah

Kensington

BIOS, HDD, Supervisor, Kasutaja

Ei

16 GB

DDR4-SDRAM

64 GB

4x SO-DIMM

64-bit

Windows 10 Home

Mängimine

Kokkukäiv

Must

1280 x 720 pikslit

Jah

256 GB

SSD

Ei

1

256 GB

Jada ATA III

Ei

3

1

1

1

1

Jah

Alaldi sisendi pesa

Ei

330 W

Jah

Vahelduvvool

Jah

Jah

2,90 GHz

4,80 GHz

6

12

8 GT/s

12 MB

Smart Cache

BGA 1440

14 nm

64-bit

Coffee Lake

DMI

U0

45 W

100 °C

16

3.0

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

8th gen Intel® Core™ i9

i9-8950HK

Liitiumpolümeer (LiPo)

74 Wh

3,5 h

4810 mAh

4

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA GeForce GTX 1070

350 MHz

1200 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

8 GB

GDDR5

1

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Jah

2

Jah

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.