Acer Swift 3 SF314-55 Hõbe Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit 2,1 GHz 8th gen Intel® Core™ i3 i3-8145U 890498718

Acer Swift 3 SF314-55 Hõbe Sülearvuti 35,6 cm (14") 1920 x 1080 pikslit 2,1 GHz 8th gen Intel® Core™ i3 i3-8145U 890498718 Acer

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
648 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Acer Swift 3 SF314-55. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i3, Protsessori mudel: i3-8145U, Protsessori sagedus: 2,1 GHz. Ekraani diagonaal: 35,6 cm (14"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 4 GB, Sisemälu tüüp: DDR4-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Hõbe

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ei

Ei

Jah

802.11a,802.11b,802.11g,Wi-Fi 5 (802.11ac)

2

1

1

Jah

Jah

Kensington

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

46 x 24 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

Jah

1.00

1.00

1.00

0.00

Jah

149090

1.35kg

1.49cm

22.8cm

32.3cm

Jah

Kokkukäiv

Hõbe

Jah

2

2

Full HD

Ei

16:9

14

1920 x 1080

Jah

IPS

SSD

SD

256 GB

1

256 GB

Jah

2,1 GHz

3,9 GHz

2

4

4 GT/s

4 MB

Smart Cache

BGA 1528

14 nm

64-bit

Whiskey Lake

OPI

15 W

800 MHz

100 °C

16

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

Ei

8th gen Intel® Core™ i3

i3-8145U

DDR4-SDRAM

4 GB

64-bit

Windows 10 Home

Liitiumioon (Li-Ion)

3320 mAh

4

Jah

Ei

Intel® UHD Graphics 620

Ei ole saadaval

300 MHz

1000 MHz

32 GB

12.0

4.5

0x3EA0

1280 x 720 pikslit

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.