Sülearvuti Apple MacBook Pro (2017) / 13'', RUS, MPXQ2RU/A 890115201

Sülearvuti Apple MacBook Pro (2017) / 13'', RUS, MPXQ2RU/A 890115201

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1449 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Apple MacBook Pro. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 7th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-7360U, Protsessori sagedus: 2,3 GHz. Ekraani diagonaal: 33,8 cm (13.3"), Ekraani resolutsioon: 2560 x 1600 pikslit. Sisemälu: 8 GB, Sisemälu tüüp: LPDDR3-SDRAM. Salvestusmaht kokku: 128 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: macOS Sierra. Toote värv: Hall. Kaal: 1,37 kg

Spetsifikatsioonid

Ei

Ei

16:10

500 cd/m²

13.3

2560 x 1600

Jah

IPS

128 GB

SSD

Ei

PCI Express

1

128 GB

Jah

Ei

4.2

Ei

Ei

Jah

IEEE 802.11a,IEEE 802.11ac,IEEE 802.11b,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n

61 W

50/60 Hz

100 - 240 V

10 - 35 °C

-25 - 45 °C

0 - 90 protsenti

0 - 3000 m

0 - 4500 m

Jah

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 24 x 1.3 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

1

Ei

Jah

Jah

97535

Jah

iMovie, GarageBand, iBooks, Safari, FaceTime, Time Machine, Photo Booth, iTunes, Game Center

Jah

macOS Sierra

Kokkukäiv

Hall

2

Jah

2

Ei

2

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

Ei

1

Kuld

Jah

1.37kg

1.49cm

21.241cm

30.411cm

USB tüüp-C

Jah

2,3 GHz

3,6 GHz

2

4

4 GT/s

4 MB

14 nm

64-bit

Intel Core i5-700 Desktop Series

Kaby Lake

OPI

15 W

100 °C

12

3.0

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

Ei

7th gen Intel® Core™ i5

i5-7360U

8 GB

LPDDR3-SDRAM

16 GB

2133 MHz

Paneelil

1 x 8 GB

2x SO-DIMM

Liitiumpolümeer (LiPo)

10 h

30 päev(a)

54,5 Wh

Jah

Ei

Intel Iris Plus Graphics 640

Ei ole saadaval

Intel Iris Plus Graphics

64 MB

300 MHz

1000 MHz

12.0

4.4

5120 x 2880 pikslit

720p

HD

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.