Sülearvuti ASUS Fx505GD, must 890529886

Sülearvuti ASUS Fx505GD, must 890529886 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
1095 €
1295 €
Säästad 200 €
-15%
Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ASUS TUF Gaming FX505GD-BQ108T. Toote tüüp: Sülearvuti, Kujutegur: Kokkukäiv. Protsessori perekond: 8th gen Intel® Core™ i5, Protsessori mudel: i5-8300H, Protsessori sagedus: 2,30 GHz. Ekraani diagonaal: 39,6 cm (15.6"), HD tüüp: Full HD, Ekraani resolutsioon: 1920 x 1080 pikslit. Sisemälu: 8 GB. Salvestusmaht kokku: 256 GB, Salvestusseade: SSD. Integreeritud graafikaadapter, Diskreetne graafikaadapter. Installitud operatsioonisüsteem: Windows 10 Home. Toote värv: Must

Spetsifikatsioonid

Ei

Full HD

16:9

15.6

1920 x 1080

Matt

Jah

1

1

2

Jah

1

Jah

Kensington

2.58cm

2.68cm

2.2kg

26.2cm

36.04cm

Jah

Jah

Jah

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 28 mm

1

Ei

Jah

1.00

0,00

1.00

0.00

Jah

134876

8 GB

32 GB

2x SO-DIMM

Windows 10 Home

Kokkukäiv

Must

Jah

256 GB

SSD

256 GB

1

256 GB

UL, CE Marking Compliance, FCC Compliance, BSMI, CCC, CB, JATE

Wi-Fi 5 (802.11ac)

Ei

Jah

5.0

10,100,1000 Mbit/s

Ei

Jah

Jah

Wi-Fi 5 (802.11ac)

50/60 Hz

100 - 240 V

Ei

4,00 GHz

2,30 GHz

8

8 GT/s

8 MB

Smart Cache

BGA 1440

14 nm

64-bit

Coffee Lake

DMI

Intel® HM370

45 W

100 °C

16

3.0

1x16,1x8+2x4,2x8

Ei

4

8th gen Intel® Core™ i5

i5-8300H

Liitiumpolümeer (LiPo)

48 Wh

2526 mAh

4

Jah

Jah

Intel® UHD Graphics 630

NVIDIA® GeForce® GTX 1050

350 MHz

1000 MHz

64 GB

12.0

4.5

0x3E9B

GDDR5

Jah

Puuteplaat

Jah

Jah

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.