Sülearvuti ASUS VivoBook S15 S531FA, S531FA-BQ032T 890804912

Sülearvuti ASUS VivoBook S15 S531FA, S531FA-BQ032T 890804912 Asus

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
819 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

ErgoLift hinged
Ava VivoBook 15 ning ühes sellega lõpmatud võimalused. ErgoLift hinged annavad sülearvutile täiesti uue kogemuse, tõstes ekraani avades klaviatuuri kuni 3-kraadi võrra kõrgemale, et saaksid mugavamalt ja ergonoomilisemalt klaviatuuril trükkida. ErgoLift hinged aitavad ka arvuti jahutusele kaasa, sest arvuti põhi on lauast mõnevõrra kõrgemal ning seega õhk käib paremini ringi.

Kerge ja õhuke
VivoBook 15 on kergesti kaasaskantav, olles kõigest 18mm õhuke ning kaaludes vaid 1,8 kilogrammi.

NanoEdge ekraan
Uus 15.6'' Full HD NanoEdge ekraan tuleb veelgi väiksema raamiga, moodustades lausa 88% kogu arvuti ekraaniosa pinnast. Samuti omab see ekraan laia 178-kraadist vaatenurka, muutes kogemuse tõeliselt unustamatuks.

IR kaamera
Parooli trükkimine on nii eelmine kümnend. Õnneks on ASUS loonud infrapuna kaamerasüsteemi, mis skanneerib Sinu nägu ning võimaldab Sul palju lihtsamini sisse logida oma arvutisse. Sinu nägu ongi Sinu parool!

Heli. Sinuga rütmis. 
ASUS on teinud koostööd Harman/Kardon professionaalidega, et luua kõrgkvaliteediline heli, mis paneb jala tümpsuma ja toob naeratuse näole. 

Spetsifikatsioonid

hõbedane

45

Jah

8265U

SSD

multitouch

0.3

512 GB

1920 x 1080

matt

Multi-in-1

10/100/1000

2

Bluetooth 4.2

1.6 kg

1.85 cm

23.0 cm

35.7 cm

3-cell

microSD

1.6

IEEE 802.11a, IEEE 802.11ac, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n

Intel

Intel Core i5

Intel UHD

Jah

Nordic

1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.