Sülearvuti Extensa 15 EX2540-30WZ 15,6", NX.EFHED.011 890519231

Sülearvuti Extensa 15 EX2540-30WZ 15,6", NX.EFHED.011 890519231

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
369 €
Uus



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Extensa 15 (EX2540-30WZ) sülearvutiga töötamiseks ja igapäevasteks toiminguteks. Sülearvutil on töökindel Intel® Core™ i3-6006U protsessor, 6 GB mälu ja kiire 128 GB SSD kõvaketas.

Seadmel on mittepeegeldav Full HD 15,6'' ekraan. Ekraanil on suurepärased värvid ja Full HD 1920 x 1080 resolutsioon. Ekraani terav pilt muudab töötamise ja filmide ning piltide vaatamise meeldivaks elamuseks. Klaviatuuril kirjutamine on mugav, tänu millele saab arvutit kasutada mitmeid tunde järjest. Kumerad klahvid muudavad sülearvuti välimuse stiilseks. Seadmel on sisseehitatud stereokõlarid, seega ei ole vaja eraldi kõlareid juurde osta. Tänu mitmesugustele liidestele saab arvuti ühendada näiteks monitoriga, klaviatuuriga ja hiirega. SD-kaardipesa muudab piltide ja videote laadimise arvutisse äärmiselt lihtsaks. Bluetooth® 4.0 tehnoloogia abil saab lihtsasti ja kiirelt luua traadita ühenduse näiteks nutitelefoniga. Kiire traadita võrgukaart vähendab üleliigsete juhtmete arvu ja lihtsustab internetiühenduse loomist. Sülearvuti aku kestvuseks on 6 tundi. Operatsioonisüsteemiks on Windows 10 Home.

Tehnilised andmed:
- Ekraan: 15,6'' FHD ComfyView™ LED
- Protsessor: Intel® Core™ i3-6006U
- Muutmälu: 6 GB DDR4
- Kõvaketas / SSD: 128 GB SSD ketas
- Graafikakaart: integreeritud Intel® HD Graphics 520
- Liidesed: 2 x USB 2.0, 1 x USB 3.0 ports, combo audio, HDMI
- Kaardipesa: SD
- Traadita ühendused: 802.11ac + BT
- Operatsioonisüsteem: Windows 10 Home
- Mõõdud: 38,2 x 25,8 x 2,46 cm
- Kaal: 2,4 kg

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.