Sülearvuti HP Omen 17-an005no, 2BS11EA#UWW 890168598

Sülearvuti HP Omen 17-an005no, 2BS11EA#UWW 890168598

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
1859 €



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Astu mängu
Naudi täiuslikult sujuvad ja detailset mängupilti sellel minimaalse viivitusega Full HD paneelil.

Suurepärane disain
Näita oma oskusi sellel voolujoonelise disainiga sülearvutil, mille välimus on juba loodud domineerimiseks. Õhuke profiil ja Dragon Red taustavalgusega klaviatuur on sinu valmis igaks võistluseks.

Tõeliselt rikkalik helikogemus
HP Audio Boost ja Bang & Olufseni poolt häälestatud kõlarid muudavad sinu meelelahutuse enneolematult loomulikuks.

Spetsifikatsioonid

SATA

6

230

6

32

Jah

7700HQ

17.3

SSD

multitouch

Jah

IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11n, IEEE 802.11ac, IEEE 802.11g

nVidia GeForce GTX 1060

6 GB

4-in-1

Jah

10/100/1000

Jah

must, must

2.62 kg

3.3 cm

30.4 cm

42.3 cm

6 GB

8-cell

MMC, SD, SDHC, SDXC

2.8

Intel®

Core i7

256 GB

7200

2400

1920 x 1080

Matt

Nordic

2

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.