Sülearvuti Lenovo IdeaPad 330, 15.6" HD, punane 903801798

Sülearvuti Lenovo IdeaPad 330, 15.6" HD, punane 903801798 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
418,67 €
499 €
Säästad 80,33 €
-16%
Kuupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Valmis sinuga sammu pidama
Sülearvuti pole lihtsalt tavaline elektroonikavahend, vaid investeering. Just seepärast on Lenovo loonud uue IdeaPad 330 koos kaitsva viimistluskihiga, mis ei kulu nii lihtsalt. Samuti on selle alumisel küljel kummist detailid, mis suurendavad õhuvooge läbi ventilaatorite ning omakorda pikendavad sisemiste komponentide eluiga.

Kiirlaadimine
Unustasid akut laadida ja aega enam selleks pole? IdeaPad 330 aku peab vastu kuni 6 tundi ning lisaks on sellel Rapid Charge kiirlaadimine, mis täidab 15 minutiga akut kuni 2-tunniseks kasutamiseks.

Spetsifikatsioonid

1

1.4a

1

2

Jah

1

Jah

Jah

MMC,SD,SDHC,SDXC

1000 GB

1

HDD

1000 GB

SATA III

2.5 "

Jah

Jah

Jah

Jah

42 x 42 mm

AVX 2.0,SSE4.1,SSE4.2

Jah

137977

2.0

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Jah

Ei

Ei

Jah

Jah

Jah

Jah

1

4 GB

DDR4-SDRAM

16 GB

2133 MHz

Paneelil + SO-DIMM

1x SO-DIMM

64-bit

Windows 10 Home

Puuteplaat

Jah

Jah

Ei

HD

200 cd/m²

16:9

15.6

1366 x 768

Jah

2.2kg

2.29cm

26cm

37.8cm

Jah

Jah

HDD, Sisselülitatud, Supervisor

Ei

Jah

100,1000 Mbit/s

Ei

IEEE 802.11ac

4.1

Ei

Jah

Jah

IEEE 802.11ac

2,2 GHz

2

4 MB

3,4 GHz

Smart Cache

Kaby Lake

14 nm

64-bit

4

4 GT/s

100 °C

12

15 W

3.0

800 MHz

Ei

1x2+2x1,1x4,2x2,4x1

8th gen Intel® Core™ i3

i3-8130U

Coral Red

Kokkukäiv

Punane

Jah

Intel® UHD Graphics 620

300 MHz

1000 MHz

32 GB

12.0

4.4

Jah

Jah

1,5 W

2

Kuupakkumine

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

    Tagastamine

    Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

    Küsimused ja vastused

    Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

    Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

    Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

    Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

    Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

    Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

    Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

    Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

     

    Kuidas saab osta järelmaksuga?

    Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

    Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

    Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

    Unustasid veebikaubamaja salasõna?

    Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

    Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

    Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.