Sülearvuti Lenovo IdeaPad 330, 15.6" HD, punane 903801798

Sülearvuti Lenovo IdeaPad 330, 15.6" HD, punane 903801798 Lenovo

  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
399 €
499 €
Säästad 100 €
-20%
ElektroonikALE Kuupakkumine Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Valmis sinuga sammu pidama
Sülearvuti pole lihtsalt tavaline elektroonikavahend, vaid investeering. Just seepärast on Lenovo loonud uue IdeaPad 330 koos kaitsva viimistluskihiga, mis ei kulu nii lihtsalt. Samuti on selle alumisel küljel kummist detailid, mis suurendavad õhuvooge läbi ventilaatorite ning omakorda pikendavad sisemiste komponentide eluiga.

Kiirlaadimine
Unustasid akut laadida ja aega enam selleks pole? IdeaPad 330 aku peab vastu kuni 6 tundi ning lisaks on sellel Rapid Charge kiirlaadimine, mis täidab 15 minutiga akut kuni 2-tunniseks kasutamiseks.

Spetsifikatsioonid

punane

1

Jah

Intel i3-8130U

15.6

multitouch

1 TB

Intel UHD Graphics

4-in-1

10/100/1000

1

US

ElektroonikALE, Kuupakkumine

2.2 kg

2.29 cm

26.0 cm

37.8 cm

4 GB

MMC, SD, SDHC, SDXC

Windows 10

2.2GHz

IEEE 802.11a, IEEE 802.11ac, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n

1920 x 1080

DVD-RW

Bluetooth 4.1

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.