Sülearvuti Lenovo Legion Y530-15ICH, 81LB002CMX 890521303

Sülearvuti Lenovo Legion Y530-15ICH, 81LB002CMX 890521303

  • 14 päeva tagastusõigus
1379 €
Uus Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Uue välimusega mängumasin
Kohmakad ja hiiglasuured mängurite sülearvutid on ammu unustatud ja nüüd on aeg võtta endale masin, mis on välimuselt sama stiilne, kui see on seest. 24 mm paksune ja kõigest 2,3 kg kaaluv Legion Y530 pakub ideaalset tasakaalu kaasaskantavuse ja meelelahutuse vahel.

Mugav klaviatuur
Sinu klaviatuur on üks olulisemaid asju, mida vajad tähtsate mängusessioonide ajal ja seega loeb selle iga detail. Y530 klaviatuur on täissuuruses, valge taustavalgusega ning eriti tundlike klahvidega, mille vajutusdistants on kõigest 1,7 mm. See on ergonoomiline ja mugav nii mängimiseks kui ka muudeks toimetusteks.

Vaikne ja jahe
Mängude jooksutamise kõige suurem vaenlane on kuumus ja Lenovo teab seda. Kahekanaline jahutussüsteem pakub mitmeid olulisi eeliseid - eraldi jahutuselemendid protsessori ja graafikakaardi jahutamiseks, neli ventilaatorit suurema õhuvoo kasutamiseks ning 70 tiivikut igal jahutuskanalil, et vähendada jahutussüsteemi mürataset.

Võta meelelahutusest maksimum
Dolby Audio™ Premium rikastab sinu meelelahutust kvaliteetse ja jõulise heliga. Nutikas helisüsteem kohandub dünaamiliselt pakkumaks sulle virtuaalruumilist heli igasuguse sisu jaoks. Võimsam bass ja kõrgem helitugevust püsivad ka kõvemini kuulates selge ja detailiderohkena.

Spetsifikatsioonid

SATA III

170

9.5

16

Jah

8300H

15.6

kõvaketas

multitouch

1

nVidia GeForce GTX 1060

6144

4-in-1

Jah

10/100/1000

Bluetooth 4.1

2

3.0 kg

2.42 cm

26.7 cm

36.0 cm

3-cell

MMC, SD, SDHC, SDXC

2.3

Intel®

Core i5

1 TB

7200

2666

1920 x 1080

matt

Jah

Nordic

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.