Sülearvuti MSI GL73 CI7-8750H 17" 8 890503687

Sülearvuti MSI GL73 CI7-8750H 17" 8 890503687

  • 14 päeva tagastusõigus
1349 €
Toode nõuab ettemaksu



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Gaming|GL73 8RD|Core i7|CPU i7-8750H|2200 MHz|Chipset Intel HM370 Express|Screen 17.3"|Resolution 1920x1080|Screen type Non-Glare|RAM 8GB|Max 32GB|DDR4|HDD 1TB|5400 rpm|SSD 128GB|VGA card NVidia GeForce GTX 1050 Ti|4GB|LAN Gigabit|Keyboard ENG|Keyboard backlight|6 cells|1xHDMI|1xMini DisplayPort|1xAudio-Out|1xMicrophone|3xUSB 3.1|1xUSB type C|1xRJ45|Wireless LAN 802.11a/b/g/n/ac|Bluetooth|Card Reader SD|Microphone Built-in|Speakers|WebCam|Windows 10 Home|Black|Width 419 mm|Height 33 mm|Depth 287 mm|Weight 2.7 kg

Spetsifikatsioonid

Jah

SATA

150

32

Jah

1

8750H

17.3

kõvaketas

multitouch

Yes

1 TB

5400

2133

DDR4

NVidia GeForce GTX 1050 Ti

4096

Jah

ENG

Yes

must

2.7 kg

3.3 cm

28.7 cm

41.9 cm

8 GB

6 cells

SD

802.11a/b/g/n/ac

Windows 10

2.2

www.msi.com/Laptop/GL73-8RD.html

Intel

Core i7

1920 x 1080

matt

none

3-in-1

10/100/1000

24/12L

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.