Sülearvuti Prestigio Smartbook 141C, must + kingituseks sülearvutikott 903801017

Sülearvuti Prestigio Smartbook 141C, must + kingituseks sülearvutikott 903801017

  • 14 päeva tagastusõigus
  • 0€ ettemaks, maksa siis kui kaup käes
249 €
309€
Säästad 60€
-19%
Jõulupakkumine



  • 14 päeva tagastusõigus
  • Pretensioonide esitamise aeg 2 aastat

Toote kirjeldus

Võimekas sisu
Neljatuumaline Intel Atom protsessor ja 4 GB operatiivmälu hoolitsevad ka nõudlikumate rakenduste sujuva töötamise eest. Energiasäästlik tehnoloogia lubab kasutada sülearvutit kuni 8 tundi järjest.

Liidesed
Presstigio Smartbook ei vaja erinevaid adaptereid mille otsimine kulutab väärtusliku aega. Arvutil on olemas miniHDMI ja kaks USB pesa.

Windows 10
Arvutiga tuleb kaasa Windows 10 operatsioonisüsteem, mis töötab hästi koos Presstigio uue Smartbook sülearvutiga.

Põhiinfo:

14.1" FullHD ekraaniga sülearvuti
1,44 GHz neljatuumaline Intel protsessor
32 GB välkmälu, 4 GB RAM
Intel HD Graphics 400 graafikakaart
Aku 9000 mAh
Windows 10 operatsioonisüsteem
Office 365 1- aastane litsents

Kingituseks sülearvutikott Trust Sydney kuni 14" arvutile

Spetsifikatsioonid

4 GB

32 GB

Windows 10

1.44 GHz

TFT IPS

Intel Atom

1920 x 1080

Ei

Jah

Jah

Jõulupakkumine

must

1 tk

14

Jah

9000 mAh

32 GB

Intel HD Graphics 400

Jah

1 tk

ENG/RUS

Kohaletoimetamine

Tarneviisid

  • Tulen ise järele Järve poodi
  • Omniva pakiautomaat
  • Itella SmartPOST
  • Omniva kuller
  • Eesti Posti postkontor
Tagastamine

Kui mingil põhjusel kauba kättesaamisel selgub, et kõiki või osasid kaupu ei soovi välja osta, võib ilma igasuguse põhjenduseta need 14-päeva jooksul tasuta tagastada. Kõikidele kaupadele kehtib 24-kuuline pretensioonide esitamise aeg.

Täpsemad tingimused leiab siit.

Küsimused ja vastused

Kuidas tellimust muuta ja katkestada?

Kui soovite muuta või katkestada juba esitatud tellimust, siis kõige kiiremini saab seda teha helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511. Teine võimalus on saata kiri meie e-posti aadressile hansapost@hansapost.ee või veebis tagasiside vormi kasutades. 

Kuidas saada kõige kiiremini infot oma tellimuse kohta?

Kui soovite saada infot oma tellimuse kohta, siis helistage Hansaposti klienditeeninduse numbrile 611 5511. Kui olete Hansaposti veebikaubamaja püsiklient, siis saate jälgida oma tellimusi Hansaposti kodulehel. 

Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Hansapost kasutab Omniva ja Itella Smartposti paki kohale toimetamise teenuseid. 

Valides Omniva transpordiviisi, saab klient jälgida saadetise teekonda Omniva kodulehel (www.omniva.ee/era/jalgimine ). Vöötkoodi saamiseks palun kirjutage (hansapost@hansapost.ee) või helistage Hansaposti klienditeenindusse (611 5511). 

Itella Smartposti puhul saab klient SMS teavituse paki saabumisest pakiautomaati. Täiendavat infot oma paki kohta saada helistades Itella Smartposti klienditeeninduse telefonile 43 54 547 või 53 495 775.

 

Kuidas saab osta järelmaksuga?

Järelmaksu taotlust oma tellimusele saab esitada helistades Hansaposti klienditeenindusse telefonil 611 5511 või vormistada tellimus veebikaubamajas. Järelmaksu taotlust saab esitada alates ostusummast (enne saatekulu lisamist) 38 EUR. Valides transpordiviisiks „pakiautomaat“ järelmaksu taotlust vormistada ei saa. 

Miks registreeruda veebikaubamaja püsikliendiks?

Püsikliendiks registreerumine võimaldab vormistada tellimused mugavalt ja kiirelt, jälgida oma tellimusi, saada erinevaid sooduspakkumisi, muuta oma andmeid kõige kiiremini. 

Unustasid veebikaubamaja salasõna?

Uue salasõna saab siit: (suunab:https://www.hansapost.ee/unustasin_salasona), sisestades sinna oma e-maili aadressi.

Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid saab muuta helistades Hansaposti klienditeeninduse telefonile 611 5511 või kirjutades kirja aadressile hansapost@hansapost.ee. Hansaposti veebikaubamajas konto registreerinud inimesed saavad muuta andmeid MINU KONTO osa all.